سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsung.new10

نظر

فصل جدید12  از کال اف دیوتی منتشر شد همان طور که می دانید این سیزن مثل فصل های قبلی بدون تست منتشر شد در این مقاله به چدیدترین اخباز از فصل 12 کال آف دیوتی می پردازیم با من همراه باشید که این اخبار جدید را دراختیارتان بگذرام.

بررسی  اخبار جدید سیزن 12 کال آف دیوتی موبایل

جدیدترین اخبار سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل

مپ جدید

در سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل یک مپ چند نفره کلاسیک که باز هم این منبع الهام گرفته از نسخه Call of Duty: Modern Warfare کالاف دیوتی می باشد، در نسخه موبایل در دسترس قرار گرفته است. فضای این مپ با فضای سایر نقشه هایی که تا به حال در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود داشته متفاوت است در واقع، این نقشه یکم به کوچک می باشد که در کنار رود Thames واقع شده است و شما با یک پارک صنعتی روبه رو هستید.

جدیدترین اخبار سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل

در این نقشه چالش‌ های بسیار زیادی در انتظار بازیکنان می باشد، شما هم باید در فضاهای بسته و هم در فضای باز با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازیکنان باید این نکته را به خاطر داشته باشند که هر بازیکنی که از استراتژی و تاکتیک بهتری برای حمله برخوردار باشد برنده رقابت در این مبحث خواهد بود.

نکته مهم دیگری که برای اجرای بازی در این مهم باید به آن توجه داشته باشید غافلگیر کردن سایر بازیکنان می باشد، در واقع شما نباید به آنها اجازه دهید که استراتژی‌ های خود را عملی کنند.

شخصیت های جدید بازی کال آف دیوتی

با بررسی اخبار سیزن 12 Call of Duty Mobile  می‌توان گفت که سه شخصیت جدید به بازی افزوده شده است که یکی از این شخصیت‌ها جزو کاراکترهای لجندری بازی است که تجهیزات فراوانی دارد. اگر علاقه‌مند هستند تا از یک شخصیت فوق‌العاده برای نبردهای خود استفاده کنید باید منتظر ارائه شخصیت جدید در بازی باشید.

هر کدام از شخصیت‌های بازی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است که شما می‌توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. در واقع کاراکتر لجندری بازی که دارای تجهیزات فراوان است به شما کمک خواهد کرد تا در یک بازی اکشن به مقصود خود برسید.

اسلحه های جدید بازی کال آف دیوتی موبایل

طلاعاتی که توسط سازنده بازی اکتیویژن منتشر شده است بازیکنان در سیزن جدید بازی باید منتظر اسلحه‌های تازه باشند. اخبار سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل وجود اسلحه‌های جدید را در بازی تأیید می‌کند که این امر می‌تواند برای بسیاری از بازیکنان بسیار هیجان انگیز باشد. وجود سلاح‌های متنوع در یک بازی اکشن به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند با آزادی عمل بیشتری انتخاب مناسب داشته باشند.

تایر رایگان بتل پس

اگر شما می خواهید از Ballistic Shield Operator Skill استفاده کنید که یک سلاح دفاعی فوق العاده می باشد کافیست به تایر 14 دسترسی پیدا کنید، این سپر دفاعی تاکنون در بازی کالاف دیوتی موبایل رونمایی نشده و بازیکنان در هنگام استفاده از آن قطعاً متوجه تفاوت آن با سایر سپر ها که تا به امروز در بازی کالاف دیوتی موبایل مورد استفاده قرار می گرفته خواهند شد.

جدیدترین اخبار سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر شما بتوانید به تایر 21 برسید، اسلحه فوق العاده AGR 556 SMG برای شما آنلاک خواهد شد، این سلاح یک اسلحه کاربردی فوق العاده قدرتمند است و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. شما می توانید از طریق بخش Gunsmith از گلوله 5.56 کمتری برای این اسلحه استفاده کنید، در واقع این اسلحه برای رقابت های میان برد گزینه بسیار مناسبی است.

تایر های پریمیوم پس

با خرید پریمیوم پس بازی کالاف دیوتی موبایل می ‌توانید تمامی 50 تایر سیزن 12 بتل پس بازی کالاف دیوتی موبایل را آنلاک کنید. یکی از جوایز ویژه پریمیوم پس بازی کالاف دیوتی موبایل دریافت اسکین های فوق العاده برای کاراکتر های این فصل می باشد.

همچنین در حالت پرمیوم پس بازی کالاف دیوتی موبایل شما می توانید چندین سلاح فوق العاده مشاهده کنید، که یکی از آنها دارای ظاهری زیبا و فوق العاده می باشند.

  • ایونت های سیزن 12 بازی کالاف دیوتی موبایل

به طور کلی بازی کالاف دیوتی موبایل در فصل 12 به این صورت می باشد که بازیکنان باید به دنبال جوایز جذابی باشند که شما می توانید با ورد به ایونت Knights Divided جوایز بسیار خوبی دریافت کنید. در این ایونت شما باید برای تسخیر یک قلمرو جدید بجنگید و جایزه ای که برای آن در نظر گرفته شده است یه مجموعه اسلحه بسیار خاص و زیبا می باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم که قطعا این رسیک را به جان بخرید و به نبرد بپردازید.با خرید سی پی کال آف دیوتی این بازی لذت یک بازی پر از هیجان و سراسر رقابت را تجربه کنید.