سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Samsung.new10

نظر

بهترین تنظیمات اسکوپ 6x در بازی پابجی موبایل

در بازی های موبایلی تفنگی برای جذابیت هر چه بیشتر باید انواع اسلحه های متفاوتی را داشته باشید در بازی پابجی موبایل شما می توانید  با توجه به سطح خود از اسلحه ها استفاده کنید و آنها را شخصی سازی کنید اسلحه ها باعث می شوند که بازیکنان بتوانند بهتر هدف گیری کنند و شلیک دقیقی داشته باشند ما در این مقاله به بررسی آموزش تنظیمات اسکوپ در بازی پابجی موبایل می پردازیم.

آموزش کنترل اسکوپ 6x در بازی پابجی موبایل

اسکوپ 6x به بازیکنان کمک می کند که زاویه دید بهتری داشته باشند علی الخصوص در نبرد های دوربرد اگر شما یک زاویه دید مناسب داشته باشید قطعاً می توانید با دقت بیشتری به سمت سایر بازیکنان شلیک کنید در بازی پابجی موبایل اسکوپ های مختلفی وجود دارد که در زیر آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد:

  • اسکوپ 2x
  • اسکوپ 3x
  • اسکوپ 4x
  • اسکوپ 6x
  • اسکوپ 8x

یکی از محبوب ترین و متنوع ترین اسکوپ ها، اسکوپ6x می باشد زیرا می تواند تا حد قابل توجهی جزئیات بسیار دور را برای بازیکنان بزرگ نمایی کند و یک زاویه دید بسیار خوب بازیکنان خواهد داد در واقع همه چیز را سه برابر بزرگ تر به نمایش خواهد گذاشت، اما متاسفانه بسیاری از بازیکنان با نحوه کنترل و استفاده از این اسکوپ آشنایی ندارند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که در این مطلب آموزش کنترل اسکوپ6x در بازی پابجی موبایل را به شما آموزش دهیم. به نکاتی که در زیر ذکر میشوند به خوبی توجه کنید:بازیکنان می توانند برای خرید راحت تر و سریع تر از راهنمای خرید جم بازی ها در سایت ایران موجو استفاده کنند و مناسب ترین خریدها را داشته باشند.

تعیین محدوده گیری

  • محدوده درگیری خود را مشخص کنید

منظور این است که پیش از این که وارد نبرد با سایر بازیکنان شوید باید محدوده‌ای را که قرار است از این اسکوپ استفاده کنید را مشخص کنید و سعی کنید تمام جوانب آن را بسنجید و با اسکوپ 6x تمامی آن منطقه را که از قبل مشخص کرده‌اید را بررسی کنید.

بهترین تنظیمات حساسیت در پابجی موبایل لایت:

بازیابی سلاح ها

  • یادگیری الگو های بازیابی سلاح ها

اگر شما بتوانید از این اسکوپ بر روی الو سلاح‌ها استفاده کنید قطعاً در طولانی مدت می توانید نحوه استفاده آن را نیز یاد بگیرید اما مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید یادگیری الگو های بازیابی می باشد منظور الگوهای بازیابی سلاح مورد نظر این است که شما می‌خواهید از اسکوپ6x بر روی آن استفاده کنید، باید این نکته را مدنظر داشته باشید که آیا این اسکوتر می‌تواند در طولانی مدت با سلاحی که شما انتخاب کرده اید سازگار باشد یا نه.

عدم استفاده از اسپری

  • از اسپری ها استفاده نکنید

متاسفانه بسیاری از بازیکنان در بازی پابجی موبایل زمانی که از اسکوپ 6x استفاده می کنند تا مایل به استفاده از اسپری ها نیز دارند اما شما به هیچ وجه نباید این کار را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که در مسافت‌های طولانی همیشه از single shot ها استفاده کنید تا بتوانید با دقت بیشتری به سمت سایر بازیکنان شلیک کنید. می توانید برای حرید یوسی بازی پابجی موبایل به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید